• 9024 Győr, Eörsy Péter u. 19.
  • Hétfő-Csütörtök 08:00-19:00 Péntek 08:00-14:00

Az ultravékony porcelán héj alkalmazása

Az ultravékony porcelán héj a fog ajak felöli részére készített vékony leplezés. Speciális kerámiából készülő kontaktlencse vékonyságú héj, amely különleges ragasztási eljárással helyezhető fel a fogakra, tartós esztétikai korrekciók céljából. A frontfogakon alkalmazható, s legnagyobb előnye, hogy minimális foganyagot kell eltávolítani, így a fogstruktúra megóvható.

A következő esetekben alkalmazható:

• elszíneződött, foltos fogak kezelésére
  • egyszerűbb esetekben azonnali fogszabályzásra
  • repedezett fogak kezelésére
  • egyenetlen fogfelszín korrigálására
  • tartós elszíneződések fedésére
  • rendellenesen álló fogak korrekciójára
  • széles fogközök szűkítésére

Olyan pácienseknek javasolt, akik egészséges fogággyal, szuvasodás-mentes vagy kezelt fogazattal, kiegyensúlyozott vagy beállított fogsorzáródással rendelkeznek. Azokra a fogakra lehet kerámia héjat készíteni, amelyekben nincsenek nagy kiterjedésű tömések. Ebben az esetben a kerámia héj nem megfelelő kezelési mód, koronát javasolt készíteni.

treatment_24
porcelan_hej

Mitől különleges az ultravékony porcelánhéj?

• nincs szükség az érzékeny foganyag eltávolítására
  • fájdalommentes
  • nincs szükség érzéstelenítésre
  • a kezelések után nem lép fel érzékenység
  • szelíd eljárás: ennek az eljárásnak köszönhetően nem károsodnak a fogak, nem alakulhatnak ki gyulladásos gócok
  • több mint 20 éve bizonyított klinikai tartósság
  • számítógépes technológiával készül, nagy precizitással

Videó: Préstechnika

A kezelés két alkalommal történik: az első alkalom a személyes konzultáció, megbeszélés, az új mosoly megtervezése. A fogak előkészítését lenyomatvétel követi. Ez alkalommal ideiglenes héjat is kap a páciens.

A második alkalommal az elkészült héjakat bepróbáljuk, majd egy speciális ragasztó segítségével a fogakhoz rögzítjük. Ez a ragasztóanyag színezett és árnyalható, segítségével a saját fogak színéhez tökéletesen igazodó színárnyalat érhető el.

Fogszorító, fogcsikorgató pácienseknél szükség lehet éjszakai fogvédő sín készítésére és viselésére. Ez egy puha műanyag, a fogakra pontosan illeszkedő védősín, mely megvédi a kerámia héjat a fogszorítás és fogcsikorgatás okozta veszélyektől.

treatment_26