Fizessen utólag a gyönyörű mosolyért

Elérhető a fogimplantátum 0%-os THM-es hitelre is a A Dent Art Klinik győri fogászatán. Csináltassa meg fogait most, és fizessen utólag!

Bővebben: Fizessen utólag a gyönyörű mosolyért

Esztétikus direkt héjak

Dr. Kónya Ildikó, a Dent Art Klinik esztétikai fogászatának vezetőjének szakmai tapasztalata garancia, hogy az általa készített direkt héjak esztétikailag a legtökéletesebb eredményt biztosítják.

Bővebben: Esztétikus direkt héjak

Fájdalommentes fogászat a Dent Art Kliniknél

A Dent Art Kliniknél minden fogászati beavatkozást teljesen fájdalommentesen végzünk, köszönhetően a mai modern érzéstelenítési eljárásoknak.

Bővebben: Fájdalommentes fogászat a Dent Art Kliniknél

A fogínyprobléma három oka

Lepedék, plakk
A lepedék kialakulásáért felelős baktériumok a fogínyproblémák első számú kiváltói.

Bővebben: A fogínyprobléma három oka

Az esztétikai tökéletesség

Sokszor van olyan eset, amikor egy sérülés vagy a fogak alaki hibái miatt a mosolyvonalban komoly esztétikai problémákkal szembesülhet a páciens. A letört, sérült és hiányos fog sokak számára egyenlő azzal, hogy takargatják fogsorukat, rejtegetik a mosolyukat.

Az ilyen jellegű panaszok kezelésében az esztétikai fogászat ma már élen jár. A Dent Art Klinik pedig a legújabb és legmodernebb technológia segítségével vissza tudja adni a természetes mosolyt úgy, hogy Önnek csak azzal kell törődnie a későbbiekben, hogy minél több emberre mosolyogjon. Nekünk a legfontosabb, hogy Ön ismét felszabadultan teljes (és tökéletes) életet éljen.