Fizessen utólag a gyönyörű mosolyért

Elérhető a fogimplantátum 0%-os THM-es hitelre is a A Dent Art Klinik győri fogászatán. Csináltassa meg fogait most, és fizessen utólag!

Bővebben: Fizessen utólag a gyönyörű mosolyért

Esztétikus direkt héjak

Dr. Kónya Ildikó, a Dent Art Klinik esztétikai fogászatának vezetőjének szakmai tapasztalata garancia, hogy az általa készített direkt héjak esztétikailag a legtökéletesebb eredményt biztosítják.

Bővebben: Esztétikus direkt héjak

Fájdalommentes fogászat a Dent Art Kliniknél

A Dent Art Kliniknél minden fogászati beavatkozást teljesen fájdalommentesen végzünk, köszönhetően a mai modern érzéstelenítési eljárásoknak.

Bővebben: Fájdalommentes fogászat a Dent Art Kliniknél

A fogínyprobléma három oka

Lepedék, plakk
A lepedék kialakulásáért felelős baktériumok a fogínyproblémák első számú kiváltói.

Bővebben: A fogínyprobléma három oka

A mosoly művészei

Ön a szép és természetes mosolyért fordul hozzánk, mi ezt felkészült orvosokkal, gyakorlott asszisztensekkel, magas szakmai színvonalon, kellemes körülmények között biztosítjuk Önnek. Akár fogászati, szájsebészeti vagy esztétikai kezelésről van szó: az Ön egészsége, elégedettsége a legfontosabb számunkra. A Dent Art Kliniket
Dr. Csák Csaba és Dr. Kónya Ildikó alapította 1994-ben. Azóta több ezer magyar és külföldi páciens kezelése valósult meg az egyre bővülő rendelőben.

Fő profilunk az implantációs fogpótlások készítése, egy-egy fog pótlásától a teljes fogsor pótlásáig terjedően.
Dr. Csák Csaba 20 éve több mint 15000 db implantátum beültetésével hatalmas tapasztalatra tett szert, teljesebb, egészségesebb élethez segítve pácienseit.