Fogékszer

A fogékszerek használata, a fogak díszítése korántsem újszerű szokás, már a
régmúltból is vannak róla ismereteink: többek Fogékszerközött egyiptomi sírokban is találtak drágakővel díszített fogakat, amelyek nagy valószínűséggel esztétikai és gazdagságot sugárzó, hovatartozást mutató, a megjelenést egyedivé tevő célból készültek.

Az utóbbi időben - főleg a fiatalok - ismét felfedezték a fogak díszítését és új divatot teremtve a fogékszerek legkülönbözőbb változatait viselik előszeretettel.
A rendelőkben alkalmazott fogékszerek olyan speciális, kíméletes rögzítő eljárással kerülnek a saját fogak külső felszínére, amely roncsolás nélkül oldható, emiatt az ékszer – kívánságra –a fogfelszín károsítása nélkül eltávolítható.

A beavatkozás teljesen fájdalommentes, gyors. A fogékszer tartóssága függ annak elhelyezkedésétől, a páciens táplálkozási szokásaitól, az esetleges harapási rendellenességeitől. Evés, tisztítás során nem esik le, a fogmosást
nem akadályozza, így az fent maradhat pár hónapig, de akár több évig is.

A fogékszer csak eredeti fogra ragad, fogpótlásra nem helyezhető fel. Rendelőnkben számos színű és formájú ékszer közül választhatja ki a legmegfelelőbbet, továbbá lehetőség van egyedi ékszerek katalógusból történő megrendelésére is.

A mosoly művészei

Ön a szép és természetes mosolyért fordul hozzánk, mi ezt felkészült orvosokkal, gyakorlott asszisztensekkel, magas szakmai színvonalon, kellemes körülmények között biztosítjuk Önnek. Akár fogászati, szájsebészeti vagy esztétikai kezelésről van szó: az Ön egészsége, elégedettsége a legfontosabb számunkra. A Dent Art Kliniket
Dr. Csák Csaba és Dr. Kónya Ildikó alapította 1994-ben. Azóta több ezer magyar és külföldi páciens kezelése valósult meg az egyre bővülő rendelőben.

Fő profilunk az implantációs fogpótlások készítése, egy-egy fog pótlásától a teljes fogsor pótlásáig terjedően.
Dr. Csák Csaba 20 éve több mint 15000 db implantátum beültetésével hatalmas tapasztalatra tett szert, teljesebb, egészségesebb élethez segítve pácienseit.