Fogékszer

A fogékszerek használata, a fogak díszítése korántsem újszerű szokás, már a
régmúltból is vannak róla ismereteink: többek Fogékszerközött egyiptomi sírokban is találtak drágakővel díszített fogakat, amelyek nagy valószínűséggel esztétikai és gazdagságot sugárzó, hovatartozást mutató, a megjelenést egyedivé tevő célból készültek.

Az utóbbi időben - főleg a fiatalok - ismét felfedezték a fogak díszítését és új divatot teremtve a fogékszerek legkülönbözőbb változatait viselik előszeretettel.
A rendelőkben alkalmazott fogékszerek olyan speciális, kíméletes rögzítő eljárással kerülnek a saját fogak külső felszínére, amely roncsolás nélkül oldható, emiatt az ékszer – kívánságra –a fogfelszín károsítása nélkül eltávolítható.

A beavatkozás teljesen fájdalommentes, gyors. A fogékszer tartóssága függ annak elhelyezkedésétől, a páciens táplálkozási szokásaitól, az esetleges harapási rendellenességeitől. Evés, tisztítás során nem esik le, a fogmosást
nem akadályozza, így az fent maradhat pár hónapig, de akár több évig is.

A fogékszer csak eredeti fogra ragad, fogpótlásra nem helyezhető fel. Rendelőnkben számos színű és formájú ékszer közül választhatja ki a legmegfelelőbbet, továbbá lehetőség van egyedi ékszerek katalógusból történő megrendelésére is.

Az esztétikai tökéletesség

Sokszor van olyan eset, amikor egy sérülés vagy a fogak alaki hibái miatt a mosolyvonalban komoly esztétikai problémákkal szembesülhet a páciens. A letört, sérült és hiányos fog sokak számára egyenlő azzal, hogy takargatják fogsorukat, rejtegetik a mosolyukat.

Az ilyen jellegű panaszok kezelésében az esztétikai fogászat ma már élen jár. A Dent Art Klinik pedig a legújabb és legmodernebb technológia segítségével vissza tudja adni a természetes mosolyt úgy, hogy Önnek csak azzal kell törődnie a későbbiekben, hogy minél több emberre mosolyogjon. Nekünk a legfontosabb, hogy Ön ismét felszabadultan teljes (és tökéletes) életet éljen.