Fogékszer

A fogékszerek használata, a fogak díszítése korántsem újszerű szokás, már a
régmúltból is vannak róla ismereteink: többek Fogékszerközött egyiptomi sírokban is találtak drágakővel díszített fogakat, amelyek nagy valószínűséggel esztétikai és gazdagságot sugárzó, hovatartozást mutató, a megjelenést egyedivé tevő célból készültek.

Az utóbbi időben - főleg a fiatalok - ismét felfedezték a fogak díszítését és új divatot teremtve a fogékszerek legkülönbözőbb változatait viselik előszeretettel.
A rendelőkben alkalmazott fogékszerek olyan speciális, kíméletes rögzítő eljárással kerülnek a saját fogak külső felszínére, amely roncsolás nélkül oldható, emiatt az ékszer – kívánságra –a fogfelszín károsítása nélkül eltávolítható.

A beavatkozás teljesen fájdalommentes, gyors. A fogékszer tartóssága függ annak elhelyezkedésétől, a páciens táplálkozási szokásaitól, az esetleges harapási rendellenességeitől. Evés, tisztítás során nem esik le, a fogmosást
nem akadályozza, így az fent maradhat pár hónapig, de akár több évig is.

A fogékszer csak eredeti fogra ragad, fogpótlásra nem helyezhető fel. Rendelőnkben számos színű és formájú ékszer közül választhatja ki a legmegfelelőbbet, továbbá lehetőség van egyedi ékszerek katalógusból történő megrendelésére is.