• 9024 Győr, Eörsy Péter u. 19.
  • Hétfő-Csütörtök 08:00-19:00 Péntek 08:00-14:00
  • by admin
  • 2019.09.05.
  • 457
  • 0

Napjainkban már egyre több esetben merül fel az igény, hogy a fogászati kezelés, ne csak eredményes legyen, de a lehető legkevesebb fájdalommal és kellemetlenséggel járjon.

Ezen szükségletet szem előtt tartva, elérhető szolgáltatássá tettük klinikánkon az altatásban végezhető ellátásokat pácienseink számára.

Kiknek ajánljuk?

Bizonyos esetekben, mikor a szájsebészeti beavatkozás megjósolható hossza vagy a fájdalom mértéke indokolja, felmerül az altatás vagy a bódítás lehetősége. Az is előfordul, hogy a fogorvosi kezelésektől való félelem olyan mértékű stresszt vált ki a betegből, ami szintén indokolhatja, hogy igénybe vegye ezen szolgáltatásunkat.

A nálunk alkalmazott vénás altatás egy kábult, de kellemes kedélyállapotot eredményez, mely során a páciens képes a kommunikációra és az együttműködésre, de a félelmek és a szorongás maradéktalanul feloldódik, ami gördülékennyé teszi a kezelést mindkét fél számára. A Dent Art Klinik legfontosabb alapelvei közé tartozik a páciens biztonsága, ezért műtét közben egy aneszteziológus orvos és egy aneszteziológus asszisztens is felügyeli a beteg állapotát. Az ő szaktudásukat egy speciális készülék egészíti ki, mely megfelelő mennyiségben adagolja az altót. Ennek hatására a páciens bódult, de együttműködésre képes állapotba kerül, azonban a műtéttel járó kellemetlenségekből nem emlékszik semmire, miután magához tért.

Az altatás során egy kis injekciós tű szúrásánál nagyobb fájdalommal nem is kell számolnia, hiszen előtte minden szükséges gyógyszert megkap, mellyel felkészülten kerül az alváshoz hasonló állapotba. Mind az altatás, mind a helyi érzéstelenítés biztosítja a teljes fájdalommentességet. A műtét közben végig figyelemmel kísérjünk pácienseink állapotát, egészen az ébresztő gyógyszer beadásáig.

Mivel a betegek kényelmére is nagy gondot fordítunk, ezért az ilyen jellegű műtétek után egy kellemes környezetet biztosító, speciálisan felszerelt szobában tartjuk megfigyelés alatt, ahol minden rendelkezésünkre áll, hogy a lábadozási időt megkönnyítsük.
Jégmaszk és a fájdalomcsillapító infúzió segíti a műtét után fellépő fájdalmak enyhítését, kiegészítő terápiaként pedig bioptron lámpa is alkalmazható.
Minden altatáson átesett páciensünket arra kérünk, hogy egy ismerős kíséretében távozzon a klinikáról, aki otthonáig kíséri és megkérjük, hogy egy napig még ne üljön volán mögé a biztonságos felépülés érdekében.

Az esetleges ellenjavallatokkal kapcsolatban keresse bizalommal kezelőorvosát.

Add Comment